Thursday, June 4, 2009

Kerja Yang Semakin Mencabar?

Halu..rasa lama gile da x post blog..kekeke..cet pentingkah?..Well, at least bole gak isi isi masa member2 yang keboringan untuk membaca apa apa yang aku lalutkan tu..info sharing..haha..
This week masuk masuk kerja je banyak gile benda menanti..meeting bersepah sepah. Paling tak bole blah tu meeting ngan project team dari US kol 10.30 MALAM!..Ini keje gile..itu masa aku nak lepak lepak di peraduan..huhu..tak pasal je kene stayback kat opis..dusyh..kalu gaji bole naik xpe gak..ni harapan..

Lepas ni nak kene conduct anak anak buah plak tok wat refreshing training. Apekah? mana gue tau benda benda ni. Ceh macam org besar je siap ada anak buah..kakaka..padahal macai je..da org arahkan soh wat..kita ni ikut je la..tetiba plak di bagi anak anak buah ni..terpaksa la kutip gak..haha..sesat ar diorg lepas ni dapat lead cam aku..kikiki...

Sesekali kene kerja kerja mencabar ni mau terbelit gak usus ku..haha..salu lilek cam company tu aku yg punya je..sekali kene berhempas pulas..amek ko..huhuhu...

No comments:

Post a Comment

~Ikut suka hati korunk la nak kata apa~