Saturday, November 28, 2009

Hati Pon Sama..Wink! wink! =)))



Post ni sebenarnya mengarut semata mata..saje nak share kegumbiraan aku..haha budus..
Ada la sorang mamat kat department ku ni..Charming giler..da macam Remy Ishak da..aku ni salu ar usha usha mamat ni..patu ada satu hari tu aku ngan member ku g tempat kawan 1 team dia.

Budak ni dok sebelah je ngan dia..Aku pon dlm masa yg sama curi curi la usha mamat ni..Patu aku pon terperasan la yang kitorg pakai baju yang sama kaler..Before blah dari tempat tu aku sempat la gak usik dia.."Eh baju kita sama kaler la.."..Tau apa jawapan dia? Dengan senyuman yang buat aku nak terjatuh dekat situ jugak dia balas.." Baju sama, hati pon sama...."

Hahaha..macam nak pengsan je..aku bajet dia senyum je..bole plak dia balas camtu..Dia tak tau ke aku syok giler kat dia..Rasa macam giler ar kejap bile dia balas camtu..Hahaha..nape la dia sgt charming..Tolong la suka aku gak..Hehehe..Poyos..Maafkan kegilaan aku..Aku giler lagi selepas Chantek..Maaf Chantek..kamu sudah ada pesaing yang lebih berAura..haha..

3 comments:

  1. omaigod diya!
    klo aku la..sure dh jatuh terlentang, kaki goyang2 kt atas (cm anime tu..)
    gila ah die reply cmtu...wiwiwi~ berbunga2 siot!
    hahhaa good for u! =)

    ps: aku harap mamat 'remy' tu tak la sejambu chantek..macho takpe..hohoho

    ReplyDelete
  2. Sires tak jambu..tapi macho cam remy..Muka pon ala ala remy..hehe..kali ni aku tak buta da..hahaha..

    ReplyDelete
  3. hahaha...wes...kutuk la chantek...dlu chantek la dihati..nengok!!!....melayu mudah lupa tol...tp xpe diya....mamat ati pon sme tu ko adjust btol2..mane tau dpt..blaja mkn la ko nnt...wink..wink..wink.:)

    ReplyDelete

~Ikut suka hati korunk la nak kata apa~