Monday, January 18, 2010

Bosan lagi?

Terbaca satu komen daripada salah satu artikel aku..Macam sangat terpukul..Ni pasal isu bosan bosan tu la..Fikir fikir balik memang betul pon..Muda muda lagi da rasa bosan dengan hidup sendiri. Kalau la ditakdirkan umur kita ni bertahan sampai ke 50-60 tahun agaknya macam mana la baki baki hidup kita tu kan.

Kalau sekarang pon da rasa sangat bosan. Lagi lagi pulak kalau ditakdirkan kita tak bertemu jodoh. Hidup sorang sorang..Memang la kalau boleh mintak dijauhkan tapi manusia ni cuma merancang. Kalau memang ketentuan sampai pengakhirnya nanti kita kekal sendiri macam mana?

Kalau sekarang pon rasa sangat sunyi apatah lagi bila dah tua nanti kan. Sekarang at least kalau sunyi pon ada jugak kawan2 nak ajak keluar ke, tapi masuk 30-40 tahun nanti environment kita da berbeza. Bukan macam sekarang. Kawan kawan da punya keluarga masing masing. Bukan bole suka suka je kita nak ajak keluar dengan kita lagi.

Pesanan untuk aku yang terlalu inginkan kesempurnaan ni, kadang kadang ada baiknya kita belajar menerima setiap kekurangan yang kita ada. Manusia tak mungkin akan sempurna. Ada bahagian yang kita dapat, ada juga yang dah ditentukan bukan milik kita. Hidup mesti diteruskan...

1 comment:

  1. Cari calon suami yang boleh dijadikan teman atau kawan setiap masa

    ReplyDelete

~Ikut suka hati korunk la nak kata apa~