Thursday, January 21, 2010

Kelas Renang?

Lately aku rasa macam banyak je benda yang menganggu fikiran ni. Sampai member pon tego nape aku asik sedey je..Hehe bukan sedey sebenarnya tapi tengah berfikir macam2 benda ni. Mungkin aku yang terlebih fikir.

So untuk mengelakkan aku daripada dok serabutkan fikiran dan stress tak pasal pasal aku pon mula fikirkan (fikir lagi??) sesuatu untuk dibuat. At least got somethin to do so tak de la fikiran ni dok ingat perkara perkara yg menambah stress ni.

Tiba tiba got 1 idea plak. Macam best je kalau dapat join kelas renang. Aku agak berminat la untuk berenang ni tapi tak berapa nak reti. So aku end up untuk daftar nama kat kelas renang. Kiranya dapat jugak la mengisi masa masa lapang ni. Aku prefer kelas weekend, area PJ or Bangsar and ladies je la..

Rasa lebih free and selesa kot kalau suma pempuan kan. Pemalu la katakan. Haha..Aku jumpa 1 kelas ni kat PJ. Not bad gak la..Tapi kalau sape2 tau mana2 kelas renang lagi tolong share ek. Banyak sket pilihan..Hehe..

No comments:

Post a Comment

~Ikut suka hati korunk la nak kata apa~