Monday, December 28, 2009

Abadikan perasaan ini...

Bencinya bila mula memendam perasaan sendiri. Aku tak suka bila perasaan tu datang. Aku akan melukakan hati sendiri. Walapun aku tahu perasaan yang datang tu akan pergi jugak dengan sendirinya tapi masih aku benci.

Kenapa aku boleh bagi peluang untuk perasaan tu datang. Memang aku tak mintak tapi aku patut boleh menghalang. Kenapa aku tak halang? Sedang aku tahu hakikatnya aku akan terluka lagi.

Dan kali ni perasaan tu datang lagi..Aku tak nak macam selalu..Perasaan yang datang dan pergi begitu saja. Aku mahu ia kekal disitu kerana aku mula sayangkan perasaan ini. Tolong abadikan perasaan ini Tuhan..Biar ia kekal disitu..Jangan biar ia pergi sama seperti perasaan perasaan yang lain..

No comments:

Post a Comment

~Ikut suka hati korunk la nak kata apa~