Wednesday, December 2, 2009

Jodoh ke Kebetulan???

Abis la..Diya da mula mengarut..Hahaha..Ampunkan aku..Bak kata KD.."Aku wanita biasa..." Cet!

Tadi masa break, sambil jalan jalan nak balik office aku asik tengok jam je. Waktu menunjukkan 10 minit melepasi time HATI PON SAMA abis keje. Ala da terlambat =(
Hajat di hati nak jumpa dia dekat lif. Da berapa hari tak tengok muka dia. Rindu gile..Haha poyo..

Pastu dengan penuh kesedihan aku berjalan menuju ke pintu lif. Hati berkira kira kalaulah dia keluar dari lif masa tu..Kemudian pintu lif pon terbuka. Aku memandang penuh harapan..Namun yang ditunggu tak kelihatan. Yang kelihatan ialah bekas rakan seTeam aku, Rusy. Aku pandang Rusy sambil berbalas sapaan. Ditemani hati yang kehampaan aku pun berjalan lemah ke pintu lif. Tiba tiba.....

Dia keluar dari lif tu...What????? Jodoh ke kebetulan ni..Wiwiwiwi..Dia pandang aku dengan senyuman yang buat jantung aku ni nak jatuh dekat situ jugak..Ada harapan nak mintak dia tolong kutipkan..Hahaha..Sengal la ko ni Diya...Tau tak sengal tu macam mana..Macam ko la..Wuwuwu...Tapi yang penting korang faham faham je la macam mana kegumbiraan aku masa tu..Terasa dunia sangat adil..Lalalala....

Sekali lagi ampunkan aku..Hehehe... =)))

No comments:

Post a Comment

~Ikut suka hati korunk la nak kata apa~