Thursday, December 17, 2009

Malaysia Menang!!!


Pagi ni sepanjang perjalanan dari Melaka ke KL aku senyum je.Pasal apa?? Haha mesti la pasal Malaysia menang pingat emas bola sepak tok SEA games semalam. Bagai nak gila kot aku sorak. Terasa la perit tekak aku pagi ni. Aku tengok kat umah je semalam ngan adik adik aku. Itu pon da sangat havoc. Aku la yang pengaruh adik adik aku tengok bola ni. hehe..

Separuh masa pertama aku rasa macam boleh kena serangan jantung je tengok match tu. Mana tak nye, Vietnam asik serang gol Msia je. Kita plak ada la sekali sekala acah keeper dia. Tapi masuk second half tu rasanya aku boleh bagi tabik spring ar kat Msia. Our turn plak untuk serang gawang lawan.

Kita banyak buat percubaan cuma belum rezeki nak gol je. Patu bila da gol apa lagi memang gegak ar umah ku. Bapak ku plak da sound sound dari dlm bilik. Maklum la time maghrib kot. Hehe ampun..Bapak ku ni memang tak minat bola. Kutuk je memanjang. Geram btol aku. Tu yang semalam dia tak join kitorang tengok. Siap dia bole kata Msia akan kalah 3-1. Berani sungguh ye, nasib baik bapak ku..Hahaha...



Pape pon aku nak ucap tahniah buat semua player Msia tak kira la yang utama ke yamg simpanan ke. Tahniah jugak buat K.rajagobal ngan suma pengurusan bola sepak Msia. Superb la beb. Korang buat aku tersenyum je dari semalam sampai la hari ni. TQ so much to all of u. Aku rasa semua rakyat Msia yang normal dan waras akan bangga dengan kejayaan korang. Pada pengkritik pengkritik bola sepak Msia tolong tutup mulut korang sekejap ye. Biar kitorang yang support team Msia ni bergumbira dan berpesta dulu..Haha..

My big TQ to K.Rajagobal,Aidil Zafuan,Zaquan Adha,Norshahrul,Muslim, Nasriq, Guru,Sharbinee,Fakri,Badrol Bahtiar,Sabree,Amar,Safiq Rahim and suma la yang lain lain. Sowi ek sebab tak tersebut nama korang semua. Hehe...

No comments:

Post a Comment

~Ikut suka hati korunk la nak kata apa~