Sunday, May 10, 2009

Maaf...Tapi Aku Tak Boleh...

Apa yang korang rasa kalau tak dapat nak tunaikan permintaan org yang sangat berharap untuk permintaan mereka ditunaikan? Hmm tak pasti apa perasaaan korang tapi aku rasa sangat bersalah sekarang ni. Ada satu insan yang sangat sangat mengharapkan sesuatu untuk aku tunaikan. Tapi aku tak mampu nak tunaikan.

Aku sangat berharap untuk tunaikan permintaan dia. Tapi aku tak tahu macam mana. Aku tak tau nak buat apa. Arghh sangat sangat tensen. Aku tak nak hampakan dia tapi aku tak boleh nak buat apa apa. Rasa sangat hilang sekarang ni. Macam orang sesat yang tak jumpa jalan keluar. Rasa nak menangis sekuat kuat hati. Aku tak tau macam mana nak bagitau tapi aku sangat tertekan sekarang ni...

1 comment:

  1. ye, aku pernah d dlm keadaan itu.. seboleh2 kite mahu tunaikan, tp ade sbb kenapa kite xblh berkata 'ya'... sabar.. kdg xsmua bnd blh kite bt utk satisfy kn org lain, papepn, syg diri kite snirik dulu, kalu xdiri snirik,sape lg,rite? renung2kan dan slamat beramal! hihi

    ReplyDelete

~Ikut suka hati korunk la nak kata apa~