Sunday, May 17, 2009

Untuk Kawan Kawan Infosys Part 1

Kawan kawan yang disayangi..selamat ulangtahun yang pertama =)

Rasanya macam baru lagi balik dari India. Rupanya dah setahun da..huhu sangat tidak sangka..Macam teringat je lagi masa jalan jalan kat Mysore City..haha hampeh gak tapi sgt fun la. Teringat time time kat Lab 5 tu..Time belajar x ingat la..Tp time usha usha org depan ke..time amek nescafe dan cicah biskut chess..time time bergosip serta membuat cite bohong ngan geng mirmo zibang ingat la..haha..Wargh..rindunya...

Untuk kawan kawan yang aku kenali setahun yang lepas

Aku sangat sangat menghargai perkenalan kita. Kamu kamu dan kamu sangat meninggalkan kesan dihati aku. Untuk rumetku Syu, untuk rakan rakan se'Geng'ku Berry dan Ninie..Untuk teman teman Mirmo Zibang Ely dan Kema..Untuk kembarku Nicky..Untuk kawan yang selalu mendengar rungutan dan luahan aku, Dzerg @ Hafiz..

Aku dedikasikan juga untuk rakan rakan yang seringkali menghiasi hidup aku..

Anim, Mar, Haris, John, Dian Wan, Jun dan Jan..
Pak syed, Baam, Afifi dan Slay..
Ayu, Azim, Helmy dan Sarah..
Shima dan Keun..
Za, Ida, Dijah dan Jijah..
Raja, Su dan Shida..
Ely, Cacah, Ayu dan Efa..
Cikgu, Hanif, Najwan, Encik Aizat dan Encik Fakhrul..
Ruby dan Sha..
Zida, Atika, Sab dan Ida..
Shira dan Dila..

Juga untuk kalian yang mungkin aku terlupa rakan rakan sekumpulan dengan kalian...

Aida, Kak Amni, Kak Ti, Joey, Emmy, Step, Lai, Johan, Satiyan, Tan juga yang lain lain..

Aku mintak maaf sangat sangat..bukannya bermaksud nak lupakan kalian yang lain. Mungkin kita tak terlalu dekat sehingga aku mungkin tercicir nama nama kalian. Tapi aku tak pernah membenci atau melupakan kalian. Aku hargai saat saat aku mengenali kalian semua. Dan andai masa boleh diundur semula aku pasti akan lebih dekat dengan kalian.

Menyertai rakan rakan di Infosys memberi kenangan yang terindah untuk aku.
Melalui kehidupan yang hanya ada kita kita.
Menjalani susah dan senang hanya dengan kita kita.
Merasai sakit yang hanya untuk kita kita.
Menjalin hubungan yang hanya antara kita kita.

Walaupun saat aku disana terlalu banyak khabar sedih yang aku terima dari Malaysia ( simpan hanya untuk aku dan aku) tapi aku masih senang juga kerana pada saat aku bersedih (walaupun tak ada seorang yang tahu) aku gembira kerana ada kalian semua.

Kehadiran aku mungkin tak meninggalkan impak untuk kalian kerana aku mungkin tak menyerlah seperti beberapa nama yang lain. Tapi yang pasti kehadiran kalian dalam hidup aku sangat memberi kesan. Bahkan aku pasti ada yang sangat mensyukuri pemergian kita kesana. Terutamanya pasangan pasangan yang tercipta dekat sana..Tahniah untuk Jun dan Jan. Untuk Afifi dan Kema, aku doakan kalian kekal bersama. Untuk yang lain lain juga. Semoga bahagia milik kalian semua.

10 comments:

  1. yeay..my name on the list..tehehehe :)

    ReplyDelete
  2. hehe sure sure..i notice ur group before =)))

    ReplyDelete
  3. sob sob..sungguh terharu.. tenkiu diya... u r not alone.. we r ere to color ur life dear.. ahaks... smoga bahagia itu milik kite..amin..

    ReplyDelete
  4. happy anibersari diya! my group project! hahaha

    ReplyDelete
  5. mirmo zibang mmg xleh lupa a..sronok gils layan ko bt citer dongeng..siap dgn slang2 lg..sumpah comel :)

    mekaseh sbb doakan kami (eceh..cm artis la plekkk..huhu)

    to know u guys is the most profound thing ever :)

    ReplyDelete
  6. hehe aku tau aku comel kem..time kasih..hahaha..

    ReplyDelete
  7. tima kasih cik diya..
    amin......

    ReplyDelete
  8. yeay name ku ade jugak..bilenyer nak sambung part II plak? hehe

    ReplyDelete
  9. happy anniversary! (wlpn dah terlambat 3 mgu) hehe

    ReplyDelete
  10. oh. mekaseh2. namaku disebut jua~

    ReplyDelete

~Ikut suka hati korunk la nak kata apa~