Saturday, March 21, 2009

And my name is diya...

Hello Malaysia!!!

Pertama kali memiliki blog sendiri..hmm great feelings I guess haha..Because of this is my first post so is it ok to just introduce bout me myself???.
My full name is Nur Hidayah but you can call me Diya for no reason. I am proud to say that I am 23 years old as my date of birth is 5 May 1986. Normally people will get afraid to talk about age but not me =)

I got 5 siblings and its all princess, I am the second one. My hometown is Malacca. Hmm, martabatkan bahasa Melayu la kan haha...Walaupun agak kasar tapi rasanya lebih selesa gunakan aku kan. So aku la..Aku org biasa biasa je yang tak gila kuasa, tak gila jenama dan tak gila duit (hmm sikit la kot yang part duit tu =p)

Aku dah habis study dan sekarang dah pun mula bekerja. Tak perlu detail sangat kot kan. Nanti da macam karangan "Diri Saya"..Secara keseluruhan nya aku orang yang sangat simple cuma mungkin pemikiran aku tak la simple sangat. I love to think even for a small things. Done!

No comments:

Post a Comment

~Ikut suka hati korunk la nak kata apa~