Tuesday, March 31, 2009

Tag Sesuka Hati

1. orang luar sane tak kenal kamu. perjelaskan siapa kamu?
hmm susah gila soalan ni..spm pon tak susah camni..hehe..saya ni sensitif, patu innocent gak kdg kdg, blur tu sgt selalu..sgt senang kene tipu la kiranya..org kata ikan dlm kolam ikan mainan pon sy percaya..haha..patu apa ek? oo saya ni sgt obses terhadap sesatu tu..kalu saya minat kat seseorg tu mesti cam sgt obses.kalu ingt watak opie dlm dunia baru masa dia gilekan sgt yusof tu ar kira cam tu la jugak saya..patu saya ni seorg pemerhati..saya suka memerhati..tak caya? cuba tanya ninie =)
Saya suka baca conan, saya suka anggur, saya suka teh, saya dan high heels mmg tak tercipta untuk bersama, saya suka headband ngan slide fringe..byk sgt kang cam karangan plak kan..hehe..

2. sikap kamu yang 'mantap'?
hmm saya setia yang teramat sgt kot..haha..

3. sikap kamu yang sangat jelek?
saya ni yes person so saya salu kene buli.. =(

4. apa gadget yang sentiasa kamu bawak?
semestinya hp la..yg lain lain tu tak berapa kot..saya bukan hantu gadget

5. dah berape handphone kamu pakai selame neh?
3 ke 4 camtu kot..kebanyakannya nokia, tp skarang ni motorola...

6. siapa bestfriend kamu?
banyak..tak bole nak list la..kang ada yang kecik ati plak..hehe..

7. siapa yang kamu sayang selain family?
kawan kawan dan ada la beberapa org org tertentu...

8. lagik 10 tahun kamu jadi ape?
saya jadi org la..apa soalan ni, takkan plak tetiba saya bole jadi batman..

9. kata2 hikmah yang pernah kamu dengar & paling kamu suka?
Tuhan menjadikan segalanya indah pada waktunya...

10. dalam blog kamu, sudah ade berape followers?
tak dok..belum ada yang sudi =(

11. senaraikan follower yang paling kamu suka? (tak kira kuantiti) kenape?
tak paham bahasa plak..dah kata tak ada tak ada la..huish..

12.sy nk tag:-
semua orang yang nak di tag..

1 comment:

  1. hahah..ikan tu..ak ndak tguling2 gelak bler ak tipu ko ikan tu ikan mainan..nape ko purchaya wahai diya darl..ak main2 je..waaa..rs kekesalan je time tu..im soryyyy...

    ReplyDelete

~Ikut suka hati korunk la nak kata apa~