Friday, March 27, 2009

Soalan yang cerdik please?


Dalam zaman yang dah semakin maju ni tak boleh ke kita jadi lebih cerdik seiring dengan kemajuan yang dah kita kecapi? Bukannya apa aku rasa apa yang dipaparkan dalam satu rancangan hiburan malam semalam memang la tak ada nilai nilai intelek langsung.

Apa tak nya boleh pula tanya Siti Nurhaliza apa yang dia buat dekat satu pusat kesihatan dengan Datuk K. Hello tak ada soalan lain ke nak tanya? Dah tak ada issue agaknya. Biarkan je la apa yg diorg nak buat pon. Itu kan hal peribadi. Cam malu la dia bila org tanya tanya mcm tu. Mcm hina sgt je bila buat rawatan kesihatan cam tu. Namanya pun ikhtiar.



Nape mesti kita nak sibuk sibuk. Walaupun maybe ramai tak suka Siti kawen dgn Datuk K tp kalau dah itu jodoh diorg apa lg yg kita nak sibuk sibukkan. Hal hal macam tu kan hal peribadi tak perlulah nak dicanang satu malaya. Memang la siti tu public figure or org kata milik masyarakat tapi kita kena la juga hormat kehidupan peribadi dia.

Aku ni bukanlah peminat siti tapi bila orang mula buka cerita hal hal yang tak membina minda ni cam geram juga la. Banyak lagi cerita lain yang lebih bermanfaat untuk dikongsi. Cerdik ke kita bila bertanya soalan soalan yang macam ni? Lu pikir la sendiri...

No comments:

Post a Comment

~Ikut suka hati korunk la nak kata apa~