Monday, March 23, 2009

Pertukaran Status

Dalam 2 ke 3 minggu ni ramai pulak kawan kawan yang buat pertukaran status atau dalam maksud asalnya kawen..Di kesempatan ni aku nak ucapkan tahniah pada kawan kawan yang dah pun atau akan menamatkan zaman single dalam waktu terdekat ni.

Untuk couple yang memang aku tak sangka gila da kawen pon..Jun dan Jan..sangat sangat tahniah dan sowi sebab tak dapat menyemakkan diri di majlis korang ye. Hehe tak sangka yang korang da kawen da. Ingat lagi dulu masa kat India, masa aku dengan my kembar forever Nicky tengah main basket tetiba nampak korang berdua duaan makan ais krim kat tepi court basket tu..masa tu aku dengan Nicky macam nak menjerit je..Skandal baru!!!..Hehe, akhirnya menjadi jugak skandal korang ek. Tahniah ye.



Tak lupa pada kawan satu praktikum aku masa kat KMPP, anis @ ayam dan pasangannya Rudy, congrats.. Akhirnya kawen jugak u ayam ngan jejaka idaman u tu..hehe..Ingat lagi masa kita sama sama nyanyi lagu Ramlah Ram kat Lab Fizik. Hari ni da bertukar status pula teman duet ku ni.Huhu. Sowi ye yam I tak dapat gi majlis kat umah u. I busy la masa tu. Ada agenda yang dah diatur lebih awal.

Untuk satu lagi kawan aku yang buat anjakan pradigma, Intan. Selamat pengantin baru ye Intan. Fyi, Intan ni member satu course aku masa kat U dulu. Tapi my junior la. Huhu junior kawen dulu.What?

Last one is for my best friend forever (Aini) ex-roomate, Ieda yang akan melangsungkan perkahwinan hujung minggu ni. Thanks coz invite me and congrats too. But sowi ek Ieda sebab orang kene kerja this weekend. Kalau tak nak jugak gi sekali ngan Aini. Da lama tak jumpa Ida and Aini jugak.huhu..

Kepada semua yang tersenarai di atas Aku/Org/I (susah bila bahasakan diri lain lain ni,hehe) ucapkan selamat berbahagia dan kekal hingga ke akhir hayat. Kepada yang sedang berdua duaan seperti Aini dan Faiz, Anim dan Lan, Fyda dan Fahmi, Ida dan Shah, Mel dan Acap, Ninie dan Felix serta pasangan pasangan lain yang tak tercatat di sini sebab banyak sangat semoga korang pon akan ikut jejak langkah mereka mereka ini ye, Amin. Kepada yang single mingle plak sabar je la. Ada nanti pasangan korang tu, hehe...(pesanan ini turut ditujukan kepada diri sendiri,haha)

1 comment:

~Ikut suka hati korunk la nak kata apa~