Tuesday, March 31, 2009

Tag Dari Mar

TANDA

1. Tanda2 kamu badmud?
-hmm senyap kot

2. Tanda2 kamu marah?
-hehe senyap gak kot

3. Tanda2 kamu sinting?
-cakap sorang sorang

4. Tanda2 kamu malu?
-senyum kambing sampai kambing tengok pon naik malu gak kot..haha

5. Tanda2 kamu sedang cemburu?
- seperti biasa..senyap je..atau pon wat wat bo layan or cemburukan org yg mencemburukan

6. Tanda2 kamu sedang sedih?
- mata da berair tp blom sampai nangis lg la..cover cover lagi..hikhik

7. Tanda2 kamu tengah gumbira?
- senyum sampai telinga =)

APA

1. Apa warna baju yg kamu pakai sekarang?
- peach + merah

2. Apa kah kamu termasuk orang yang suka shoping?
- mestilah sgt suka...tp masih terkawal lagi..hehe

3. Apa kah kamu percaya love at first sight?
- hmm tak kot..

4. Apa yg ingin kamu lakukan skrg?
- balik uma pastu lepak lepak je..tak pon drive tanpa hala tujuan cam selalu saya buat sekarang..hehe

5. Apa rasa di hati kamu saat ini?
- letih..penat dan desperado..hati saya perlukan rehat.... =(

BILA

1. Bila pertama kali kamu dilahirkan ke dunia?
- 5 May 1986

2. Bila saat terindah dlm hidupmu?
- bila...dpt apa yang diinginkan..bila tak ada apa apa yang perlu dirisaukan..bila tengah gelak ketawa ramai ramai satu family...

3. Bila kali terakhir dimarahi ibubapa ?
-hmm tak ingat..saya tak suka kena marah so sbb tu jarang kena marah kot..lagipun saya budak baik..tet...

4. Bila kamu akan married?
-bila jumpa orang yang boleh menghargai, melindungi dan membimbing saya dunia akhirat..wink..wink..

BAGAIMANA

1. Bagaimana jika ada org yg buat kamu sakit hati?
- diam je..simpan dalam ati..tak pon cerita ngan org org terdekat..

2. Bagaimana kalau ada org cakap kamu lawa/hensem?
- mesti ckp..mana ada..tp siresly dlm ati mesti cam tgh berbunga matahari even tau org tu tipu je tu..haha..

3. Bagaimana jika ada teman kamu, meninggalkan kamu?
-sedih la..jahat ke saya???

4. Bagaimana jika ada org yg tidak suka sama kamu?
- adat la tu..nobody perfect..tp kalu ada peluang sy akan buat org tu sampai suka saya tak ingat punya..haha..

5. Bagaimana kalau ketika kamu bgun, kamu dikelilingi api?
- terkejut dulu patu jerit..api!!!..apa punya soalan la ni..cet..

6. Bagaimana jika kamu keseorangan?
- buat apa lagi..dok je la diam diam..

No comments:

Post a Comment

~Ikut suka hati korunk la nak kata apa~