Thursday, April 2, 2009

Snoop Dog Cute???


Sebelum aku teruskan post ni aku nak gelak dulu..kihkihkih..cam tak boleh terima kenyataan je bila Ninie kata Snoop Dogg cute. Tang mana la yang cute kat Snoop Dogg tu. Rasa cam da kurang sopan giler ku gelak ari rabu tu dengar pengakuan Ninie.Sampai cam da terguling guling dari KL ke Melaka.kui kui kui..Ada jugak yang berkenan kat Snoop Dogg tu..hehe jgn marah ek Nie..Tapi aku memang sukar nak terima kenyataan. 10 kali fikir pon aku tak dpt nak cari mana yang cute nye kat dia. Tapi tak pelah aku terima la sikit penjelasan ko, "Itu la yang dinamakan SENI.."..Hehe, Seni???

1 comment:

  1. begitu tegar skali ko mgutuk snoop dog ak yg cute tu..ko cube nengok tang idung dier tu..perhhh...xksah la ko ndak kutuk snoop dog ak..ak ttp ske snoop dog..snoop dog di hatiku..bkan ape diya..ak ske dier sbb dier setia gler kat bini dier..even dier tu rich n famous dier ttp setia pd sorg je..xde la rmbang mata...bhgia je..huhuhu...diya restuila chenta suci ku pada snoop dog..

    ReplyDelete

~Ikut suka hati korunk la nak kata apa~