Monday, April 13, 2009

Kami Memang Tak Sesuai

Hari ni aku sedar sesuatu..kami memang tak sesuai langsung. Hmm sebenarnya aku mmg da rasa dari mula yang kami tak sesuai tapi saje jugak nak mencuba keserasian. Tapi rasanya hari ni aku dapat jawapan yang kami memang tak ada chemistry langsung..macam aku dengan high heels yang tak ada chemistry tu. Dan juga macam aku dan tayar yang memang selalu tak ada keserasian =p

Aku tak rasa kecewa sangat la walaupun kami tak berakhir macam yang aku harapkan. Sebab kalau kami berakhir bersama mesti tak akan lama jugak. Sebab kami berbeza. Walaupun berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik tapi bukan dalam soal ni. Jadi dengan senang hati aku nak ucapkan selamat tinggal kenangan. Aku pilih jalan aku sendiri.

Aku + ? = Kami ???

Biarlah rahsia...

4 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. Sengal ayam tol encik kema ni..xde owang lain ke yang bole dikaitkan dengan aku.Kalu Khairy Jamaludin ke besh gak.wink..wink..

    anggap je la sape yg anda ingin anggap..
    saya berpegang pada prinsip..biarlah rahsia..kekeke...

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

~Ikut suka hati korunk la nak kata apa~