Wednesday, April 15, 2009

Tag From Ninie

1. What is the most important thing in your life?
- My Family

2. What is the last thing that you bought with your own money?
- Kueh kat putra station

3. Where do you wish to get married?
- Masjid

4. How old do you think you will be permanently owned by your love?
- All of my life..saya setia orangnya.. =))


5. Are you in love?
- Nope..saya sedang menjaga hati..setakat ni masih berjaya..hehe..

6. Where was the last restaurant you had dinner?
- Victoria station

7. Name the latest book that you bought?
- Detective Conan

8. What is your full name?
- Nur Hidayah Latif

9. Do you prefer your mother or father?
- Hmm susah tu soklan.bukan xmboh jaga hati tapi saya mmg slalu dgn mimak..

10. Name a person that you really wish to meet in real life for the first time.
- My hubby of coz..

11. Christina or Britney?
- None

12. Do you do your own laundry?
- Yup of coz..belum mampu nak bayar org gaji..hehe...

13. The most exciting place you want to go?
- Japan and Korea..

14. Hugs or kisses?
- Kisses

15. Point out 5 things about the person who tagged you.
- Rumet saya
- Mak ayam
- Suka patrick
- Suka kumpul bantal..Penuh gile da bantal dia kat bilik tu..saya gak yang maintain 1 je..hehe..
- Dia bukan pemerhati patu dia suka sorok perasaan dia yg sebenar, tapi saya kan pemerhati..saya tau perasaan dia yg sebenar..cuma saje nak tunggu dia ckp sendiri..perasaan apa? itu rahsia saya..hehe..

16. 3 things I am passionate about
- My family
- My life
- My lover

17. 3 things I say too often
- Begok la
- Sengal la
- Weh

18. Book I’ve read recently
- Detective Conan

19. 8 songs I could listen to over and over again
- Rendang tak berbuah - hattan
- Ada apa denganmu - Peterpan
- Merenung bulan - Aishah
- Fikirlah - Aizat
- I surrender - Yg siti nyanyi
- My baby you - Marc Anthony
- Sesungguhnya - Ungu
- Banyak lagi la..tak tau nak pilih yg mana lagi..hehe..

20. 3 things I learned last year
- Sekarang bukan masa saya main main lagi..saya kene bersungguh sungguh kalau nak berjaya
- Saya kene menjaga hati supaya tak mudah terluka lagi =)
- Pengorbanan

21. 8 people to tag
- Banyak sangat la 8 tu..saya tak habis fikir lagi..hehe..

2 comments:

  1. bile nk blnje aku kt vic.station neh diya yg kaya??
    nakkk..sedapppppppp..
    yum2..

    ReplyDelete
  2. haha kaya kah??
    b4 ko nak kawen t ku blanja..ingat kan aku bile ko nak kawen t..kang ku lupa..kehkehkeh..

    kem bagi address blog ko..aku bukak asik xbley je..
    huhu..

    ReplyDelete

~Ikut suka hati korunk la nak kata apa~