Monday, April 20, 2009

Sokongan Terbuka Terhadap Tomok...

Hehe sebelum tu biar aku gelak dulu..Sires ar aku ni memang makhluk yang suka menongkah arus. Apa yang orang tak suka itu la yang aku suka. Huhu..Tapi peduli apa aku. Hidup aku lantak aku la. Tak menjejaskan ekonomi negara pon.tet..

Masa mula mula mamat tomok ni masuk OIAM3 tu aku gile gile conpius..cam bole ke mamat ni? Patu aku wat ar conclusion sendiri. Biasa ar ni mesti taktik nak pancing penonton. Bila org nengok tomok masuk mesti cam blur and patu mesti nak nengok dia nye performance..Maklum la bila da masuk sampai musim ke 3 ke 4 ni orang daa malas nak layan. Cam AF tu tak abis abis lagi. Bersepah sepah da artis dia. Buat nyemak alam je.huhu...

Berbalik kepada cite tomok tadi ye. Aku mati mati bajet yang dia konpem jadi "makanan" Paul Moss la. Mesti gila baban kene kutuk ngan pakcik tu. Minggu pertama and ke 2 cam betul lagi tekaan aku. Masuk minggu ke 3 je pakcik cam best tu cair. Terus asik puji tomok je. Siap cakap nak nengok tomok kat final. Wakaka hebat aura mamat ni.

Aku pon tergolong ar dalam golongan golongan pakcik paul moss ni. Golongan golongan cam best yang mula2 nak men'down kan mamat ni. Sekali aku pon tersangkut ngan dia. Wakaka..Tapi jgn salah phm dulu ye. Tersangkut kat performance dia je ye. Pada aku mamat ni cam superb gak la kat atas stage. Tak sangka plak aku dia leh lari dari imej lelehan tu.hehehe..Bagus bagus..keep it up. Aku sokong ko tomok. (Tapi sokong je la ye. Aku ni kudukut tau, nak soh aku vote vote ni mmg harapan la ye. Tunggu aku kawen ngan datuk ke tan sri ke anak kerabat raja ke baru aku bole buang buang duit aku..kui kui kui)

Hope tomok masuk final. Tapi tak yah ar menang. Badi je org menang ni. Kejap je glamer patu da ilang. Cam ayu, suki, vince, zahid dan juara juara yang lain tu. Baik jadi cam pezal anak cik tahir tu. Tak menang tapi lagi glemer dari suki. Kalu takat family je yg vote sampai menang tak payah ar. Jadi yang no 2 je da ar..hehe..

Tapi lepas ni bila ko da abis OIAM jangan ko kembali lelehan cam dulu da la. Memang nak makan penampar aku la camtu.

Sebelum berpisah ingin saya tegaskan di sini yang saya sokong Tomok!!!

No comments:

Post a Comment

~Ikut suka hati korunk la nak kata apa~