Tuesday, April 14, 2009

Tag Gambar Kesukaan




Kenapa anda suke gambar ini?
- sebab saya suka keadaan dalam gambar ni..ada keceriaan dan kebahagiaan..wink..wink..

Bila kali terakhir mkn pizza
- Hmm masa lepas gi tukar tayar kete kat bangsar..ngan ninie..

Lagu terakhir yg anda dengar
- Entah..tajuk dia entah..lagu afgan..

Apa yg anda buat selain selesaikan tag ini?
- nak balik..da abis time keje ni..hehe..

Selain nama sendiri anda suka dipanggil dgn panggilan apa
- nama yang ninie bagi..yaya..hehe sebab nama tu sangat cute..macam saya..tet.. =)

Tag lagi 5 org -->

soalan seterusnya ada kaitan dengan org yg anda tag!
1) Aini
2) Ninie
3) Ida
4) Kema
5) Kak mona

no 1 pada anda?
- besfwen saya forever..kitorg kenal since matrik lagi..dia rumet saya masa kat matrik..saya panggil dia misae sizuka sebab dia garang macam misae tapi dia comey macam sizuka..hehe..lama da kitorg x jumpa..harap2 dia pon rindukan saya jugak.. =)

Org no 3 ada hubungan dgn sape?
- dengan keluarga dan boifren dia sham..hehe..kami pun berhubungan sebagai kawan...

Kata sesuatu berkenaan no 5:-
- kak mona da macam kakak saya sendiri..kami satu bilek since saya masuk u sampai abis u..setia kan kitorg bersama..hehe..dia baik patu alim plak..tapi dia terima saya yang tak berapa nak baik ni seadanya..huhu paling terharu bila dia bagitau org kat career fair tu yang saya adik dia..

Bagaimana dgn org no 4?
- kawan mirmo zibang ku..rindu nya masa kat india dulu ngan dia..lepak lepak sekali ngan ely sambil minum air ngan cicah biskut..patu dok mengarut yang bukan bukan..saya plak suka kata saya anak raja..kekeke..diorg pon layan je la lawak bongok saya tu..

Siapa org no 2?
- rumet saya..hidup kami sangat hapenin..kitorang ni sentiasa ON je..banyak kesedihan dan perasaan yang kami kongsi kan..cewah ayat aku tak agak..tapi itu lah hakikatnya..saya ni jadi tukang pemerhati dia..hehe...

2 comments:

  1. diya senget...chis...tp i like..u're my eyes...

    ReplyDelete
  2. haha! aku suka dnga ko bercerita dongeng..
    psl anak raja tu la..
    gedik ya ampun~
    hahaha
    mirmo zibang..dududu~

    ReplyDelete

~Ikut suka hati korunk la nak kata apa~