Wednesday, April 8, 2009

Benci Jadi Aku!!!

Sangat bencinya jadi diri aku. Kenapa orang suka nak amek kesempatan dengan sikap aku. Disebabkan aku diam maka org fikir diorg boleh sesuka hati je gunakan aku. Sakitnya hati. Ake penat la dipergunakan orang lain sesuka hati. Aku pon manusia biasa juga. Ada hati dan perasaan macam orang lain.

Kadang kadang aku rasa lagi baik jadi orang yang keras hati, yang ikut kepala sendiri je. Tak perlu hirau pasal orang lain. Masa tu mesti tak ada sesiapa yang berani pergunakan aku. Tapi masalahnya aku tetap aku. Macammana kejam pon aku set minda aku ni aku tetap tak mampu nak luahkan dalam bentuk yang nyata. Argh rasa macam jadi orang bowdo la....

2 comments:

  1. diya darl...saba yerk..bertabahlah..jgn sedey2 sgt..

    ReplyDelete
  2. Saper yg buat gitu?! Dont hate yourself hanya kerna orang lain yg menggelaban. Meh aku lempang dier? Huhuhu...

    ReplyDelete

~Ikut suka hati korunk la nak kata apa~